söndag 31 januari 2021

Rivstart 2021

Nya innehav i Sbb b, Essity och Epiroc. Inga högutdelare men förhoppningsvis bra totalavkastare att glömma i byrålådan. Inte gamestop direkt, även om jag med viss glädje följer reddit-spektaklet, att småsparare tillsammans lyckas sänka storblankare gör iaf mig lite varm i hjärtat. Blankare, who needs em.


Tack vare en oväntad rejäl extrautdelning fick 2021 en grym start utdelningsmässigt. Hoppas året tuffar på lika bra. Lesssssgoooo som dom säger på wallstreetbets :)

1 kommentar:

  1. Donna Burkley
    Min djupa tacksamhet går till Dr Egwali, ett stavningsmedel som är värd emulering när han hjälpte till att stabilisera mitt brutna äktenskap. Min intimitet har förändrats till bättre sedan förbön av den bästa häxan Dr moder natur skickade mig. Vid ett tillfälle trodde jag att det var över och det kom Dr Egwali, till en punkt var jag skeptisk till det på grund av mina otaliga möten med ett par trollformler och webbplatser för att hjälpa tillbaka min man efter att han lämnade honom för att välja en dam över hans kärleksfulla familj med liten eller ingen framgång, jag var tvungen att vara positiv med tanke på att det måste finnas en tillförlitlig plats för att hjälpa till att vredja min fula situation då jag snubblade på Dr Egwalis artikel och sedan mötet har det varit en otrolig upplevelse för mig och för ungen. Jag beställde för kärleksförtrollningen och följde tillfredsställande procedurer enligt instruktionerna av trollformeln och resten var absolut magi några dagar efter, han kom hem till oss för att vara säker på att vara borta en stund han var full av kärlek. Vi har sedan gifter oss om och lever vackert som en stor lycklig familj, jag är nu en sann troende tack så mycket Dr Egwali. Du kan komma till honom med något av dessa medier som rör dina intima problem och jag slår vad om att du kommer att vara glad att du gjorde det !!
    E-post: dregwalispellbinder@gmail.com
    Whatsapp: +2348122948392

    SvaraRadera